Одеська національна академія харчових технологій

Методична та наукова діяльність викладача Комар Наталі Миколаївни


Керівництво студентами, які зайняли призові місця:

1. Студентка Палій Т. (1ТХ-70) посіла ІІ місце, Перова Дженіфер-Ірен (1ЕП-27) посіла ІІІ місце на обласній олімпіаді з зарубіжної літератури (2017 р.).

2. Студентка Драченко А. (1КГ-04) посіла ІІІ місце на обласній олімпіаді з зарубіжної літератури (2018 р.).

Перемоги у конкурсах серед викладачів:

- Участь у конкурсі «Вчитель року» з зарубіжної літератури, посіла I місце у 2016 р.

Навчально-методичні посібники:

1. Комар Н.М. «Навчальний посібник з дисципліни «Українська мова». Тестові завдання для підготовки до ЗНО для студентів других курсів / Н.М. Комар. – О.: ОТК ОНАХТ, 2017. – 23 с.

2. Комар Н.М. Методична розробка з навчальної дисципліни «Зарубіжна література» на тему: «Символізм другої половини XXст.» для студентів 1курсу / Н. М. Комар. – О.: ОТК ОНАХТ, 2018. – 25 с.

3. Методична розробка з навчальної дисципліни «Зарубіжна література» на тему: «Естетизм у творчості О. Вайльда за романом «Портрет Доріана Грея / Н.М. Комар. – О.: ОТК ОНАХТ, 2019. – 32 с.

4. Методична розробка з навчальної дисципліни «Зарубіжна література» на тему: «Сучасний урок зарубіжної літератури. Методи та прийоми інтерактивного навчання» для студентів перших курсів / Н.М. Комар. – О.: ОТК ОНАХТ. – 2019. – 42 с.

Науково-популярні публікації:

1. Комар Н.М. Культура мови як спосіб успішної комунікації / Н.М. Комар. – О.: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2017. – С. 235-237.

2. Комар Н.М. Новели О.Генрі «Пурпурова сукня» та «Дари волхвів»: специфіка сюжету та композиції». Серія: філологія. Випуск 34 / Н.М. Комар. – О.: Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету, 2018. – С. 52-55.

Участь у професійних об`єднаннях за спеціальністю:

- у засіданні обласної методичної комісії викладачів зарубіжної літератури ВНЗ I-II рівнів акредитації;

- у VIII Міжнародній науково-методичній конференції «Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей закладів вищої освіти у контексті Болонського процесу» (Одеса, 2017).