Одеська національна академія харчових технологій


ЯК ВИКЛАДАЧУ СТВОРИТИ GOOGLE CLASSROOM У КОРПОРАТИВНОМУ ДОМЕНІ:


Створення власного Classroom

1. Пройдіть процедуру авторизації (виконайте вхід у корпоративний акаунт).

2. Відкрийте додатки Google у верхньому правому куті та знайдіть додаток Classroom.

3. Щоб створити власний клас, натисніть на «+» у верхньому правому куті вікна та оберіть пункт «Створити курс».

4. У вікні, яке з’явиться необхідно написати назву класу та натиснути кнопку Створити (для кожної групи має бути окремий курс! Курси можна дублювати, тобто створити та наповнити матеріалами один курс, а потім створити його копію для іншої групи).

5. Відкриється нова вкладка браузера з курсом, який Ви щойно створили.

Перший екран «Стрічка» – це стрічка новин, в якій учні бачать опубліковані Вами важливі оголошення. Учні також можуть робити публічні коментарі, як у соціальних мережах.

На вкладці Стрічка автоматично з’являються дописи, коли Ви публікуєте завдання.

Другий екран «Завдання» – це найважливіша вкладка Classroom, де створюється онлайн-навчальний план, проводиться тестування і перевірка робіт учнів.


Як запросити студентів до власного Classroom

На вкладці «Люди» можна запросити, переглянути викладачів та всіх студентів курсу.

1. Натисніть на кнопку Запросити студентів. У діалоговому вікні, яке з’явиться, укажіть електронну адресу навчальної групи, що складається з шифру групи написаних латиницею, а також стандартного закінчення адрес корпоративних поштових скриньок – @otfk.ukr.education.

Наприклад, для того щоб відправити листи-запрошення на свій курс ВСІМ здобувачам освіти групи 2БКС-28, необхідно ввести адресу bks28@otfk.ukr.education, обрати серед результату пошуку адресу необхідної групи та натиснути кнопку Запросити.

Кожен здобувач освіти отримає лист-повідомлення про запрошення до курсу, а список студентів заповниться їх прізвищами та іменами.

Поки студент не долучиться до класу, навпроти його прізвища стоятиме відмітка «Запрошено».

НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ КОДИ КЛАСІВ, коли працюєте в Workspace, бо здобувачі освіти безуспішно намагаються приєднатися до класу з GMAIL-акаунту, забувши перемикнутися на корпоративний акаунт!!!

Для коректної роботи відразу вимкніть відображення коду класу. Перейдіть на вкладку Стрічка – Код курсу – три крапки – Вимкнути.

2. Для створення постійного посилання на відеозустрічі натисніть на кнопку Meet «Створити посилання». Налаштуйте відображення посилання для студентів, встановивши відповідний перемикач та натисніть на кнопку Зберегти.

Google Meet – сервіс для проведення відеоконференцій (аналог Zoom). Натиснувши на кнопку Приєднатися відкриється нова вкладка в браузері з налаштуваннями відеоконференції. Увімкніть/Вимкніть мікрофон/камеру та натисніть на кнопку Приєднатися зараз для початку роботи.

Інтерфейс Meet мінімалістичний та зрозумілий. В нижній частині вікна є кнопки, які дозволяють увімкнути/вимкнути камеру та мікрофон (1, 2), підняти руку (3), розпочати презентацію/демонстрацію вікна (4), перейти до налаштувань конференції (5), закінчити конференцію (6), переглянути список учасників (7), чат (8), створити інтерактивну дошку (9) та керувати розширеними налаштуваннями зустрічі (10).

Зверніть увагу, що вимкнути мікрофони ВСІМ учасникам можна через кнопку Учасники – Мікрофони всіх учасників вимкнено.

Всі студенти, яких запрошено до курсу будуть автоматично приєднуватися до відеозустрічі.


Як створити завдання в Classroom

1. Перейдіть на вкладку Завдання та натисніть на кнопку Створити. Оберіть тип завдання «Завдання».

2. Вкажіть назву завдання та вказівки, що саме має зробити здобувач освіти. Додайте файл завдання (матеріали лекцій, презентації, інструкції до виконання лабораторно-практичних робіт, тощо) або посилання на сторонні ресурси з матеріалами.

Пам’ятайте, що файли у форматі PDF чудово відображаються на всіх пристроях, їх зручно читати як на великих, так і на маленьких екранах.

Заголовок, інструкцію, та всі матеріали завдання можна редагувати в будь-який час.

Встановіть термін виконання завдання та кількість балів (від 1 до 100 або оберіть варіант Без оцінки). Термін виконання завдання буде відображатися в календарі та у стрічці.

Можна створити та прикріпити до завдання: документи (аналог Microsoft Word), презентації (аналог Microsoft PowerPoint), таблиці (аналог Microsoft Excel), малюнки (чудово підходить для створення зображень або математичних формул), форми (можна використовувати для тестів або для збору інформації), а також до завдання можна додати файли з Google-диску або завантажити файли з комп’ютера, вставити URL-адреси сайтів, посилання на YouTube, тощо.

Завдання можна створювати для декількох курсів одночасно. Якщо у вас кілька класів, з’явиться поле для вибору певного класу. Позначте прапорцем ті класи, до яких необхідно додати завдання.

Натисніть на кнопку Призначити щоб відразу опублікувати завдання у класі (також можна запланувати автоматичну публікацію завдання у вказаний день та час або зберегти завдання як чернетку, якщо воно потребує доопрацювання).

Опубліковані (призначені) завдання відразу з’являються у класах студентів.

Завдання, які були збережені як чернетка, відображаються на вкладці Завдання ЛИШЕ у ВИКЛАДАЧА (у класах студентів їх немає):


Перевірка та оцінювання завдань

Всі завдання, надіслані на перевірку можна переглянути, перейшовши у Головне меню – На перевірку або з вкладки Стрічка – Переглянути всі.

Відкриється список всіх завдань та статус «Здали» (відображається кількість студентів курсу, які надіслали роботи на перевірку але ще не отримали оцінку), «Призначено» (відображається кількість студентів курсу, які ще не надіслали роботи на перевірку), «Оцінено» (відображається кількість студентів курсу, чиї роботи вже оцінено).

На перевірку учні можуть надсилати текстові файли, електронні таблиці з розрахунками, графічні файли, фотографії, презентації, файли архівів, посилання на сторонні ресурси та інше.

Перевірка надісланих матеріалів:

Після того, як викладач поверне роботу, учень отримає сповіщення у мобільному додатку (якщо такий встановлено) та лист на електронну пошту, в якому буде зазначено оцінку за виконання завдання.

На вкладці «Оцінки» можна переглянути успішність всіх учнів курсу.

Є можливість завантажити всі оцінки у Google ТАБЛИЦІ (аналог MS Excel).

Всі матеріали курсу зберігаються у відповідній папці на Google Диску

Для відображення тривалості відеозустрічі та автоматичної фіксації присутніх на відеоконференції в браузері Chrome є спеціальні розширення – Call Timer for Meet та Google Meet Attendance List.

Щоб їх встановити необхідно у вікні браузера Chrome перейти до налаштувань, натиснувши на три крапки у верхньому правому куті, обрати пункт Інші інструменти – Розширення.

Перейдіть до Веб-магазину Chrome.

У рядку пошуку слід написати назву розширення, серед результатів пошуку знайти потрібний та натиснути кнопку Додати в Chrome.

Розширення Google Meet Attendance List дозволяє зберігати статистику проведення відеозустрічей:

У вікні відображається дата проведення конференції, кількість учасників, тривалість, а також список учасників, в якому відображається час, коли студент приєднався до конференції та тривалість його присутності на конференції.