Комісія фізико-математичних дисциплін
Склад комісії фізико-математичних дисциплін
Качан Тетяна Василівна - голова циклової комісії фізико-математичних дисциплін. Спеціаліст вищої категорії. Викладач-методист. Закінчила Південноукраїнський державний педагогічний університет в 1996 році за спеціальністю «Викладач математики та фізики». В Одеському технічному коледжі працює з 2002 р. Викладає предмети «Математика» , «Вища математика». Приймала участь в конкурсі «Вчитель року» серед викладачів ВНЗ 1-2 рівнів акредитації , зайняла перше місце . Нагороджена Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки України.
Васильєв Сергій Миколайович - викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін. Спеціаліст вищої категорії. Закінчив Південноукраїнський державний педагогічний університет в 1996 році по спеціальності « Викладач математики та фізики» Приймав участь в конкурсі «Вчитель року» де зайняв призове місце . Має звання «Відмінник освіти». З 2007 працює в Одеському технічному коледжі. Викладає предмети «Математика», «Вища математика», «Теорія ймовірності та математична статистика»
Литвин Ніна Павлівна - викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін. Спеціаліст вищої категорії. Закінчила ОДУ ім. Мечникова у 1965 році за фахом «Математик, викладач математики». В Одеському технічному коледжі працює з 1969 року. Одна із кращих класних керівників коледжу. Нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти ». Викладає предмети «Математика» , «Вища математика».
Кунєв Іван Миколайович - викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін. Спеціаліст першої категорії. Закінчив Одеський національний університеті ім. І.І. Мечникова за спеціальністю «Математик, викладач математики». В Одеському технічному коледжі працює з 2000р. Викладає предмети «Математика», «Вища математика».
Задорін Володимир Володимирович - викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін. Спеціаліст вищої категорії. Закінчив Південноукраїнський державний педагогічний університет в 1995 році зі спеціальності «Викладач фізики інформатики та КТ». З 1995 року працює в Одеському технічному коледжі. Викладає предмет «Інформатика та КТ».
Стрельнікова Ірина Анатоліївна - викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін. Спеціаліст вищої категорії. Методист коледжу. Закінчила Одеський державний університет у 1973 році зі спеціальності «Прикладна математика». Працює в Одеському технічному коледжі з 1991 року. Викладає предмети «Програмування», «Математичні методи та моделі в ЕОМ», «Оптимізаційні методи та моделі»
Марченко Галина Василівна - викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін. Спеціаліст вищої категорії. Закінчила інститут зв’язку ім.. Попова в 1974 році зі спеціальності «Інженер багатоканального зв’язку». Працює в Одеському технічному коледжі з 1995 року. Викладає предмети «Програмування», «Інформатика та КТ», «Основи інформатики та КТ»
Булавіна Вікторія Львівна - викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін. Спеціаліст вищої категорії. Закінчила Одеський Національний Університет в 1996 році за спеціальністю «Викладач фізики». З 1998 працює у Одеському технічному коледжі ОНАХТ. Викладає предмети «Фізика», «Астрономія». У 2004 році приймала участь у конкурсі «Вчитель року», серед навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, де зайняла перше місце. Нагороджена знаком «Відмінник освіти».
Мефодовський Дмитро Сергійович - викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін. Спеціаліст другої категорії. Закінчив Південноукраїнський державний педагогічний університет в 1995 році зі спеціальності «Викладач фізики інформатики та КТ» З 2010 року працює в Одеському технічному коледжі. Викладає предмети «Фізика», «Астрономія».
Ткачук Олена Миколаївна - викладач циклової комісії фізико-математичних дисциплін. Кандидат фізико-математичних наук. Спеціаліст вищої категорії. Викладач –методист. Закінчила Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського в 1996 році З 2004 працює у Одеському технічному коледжі ОНАХТ. У травні 2013 року захистила дисертацію і у жовтні того ж року отримала звання кандидата фізико-математичних наук за спеціальністю «Фізика твердого тіла». Викладає предмет «Фізика».
Комісія фізико-математичних дисциплін здійснює підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем – молодший спеціаліст по на всіх спеціальностях.
На даний час у складі циклової комісії фізико-математичних дисциплін працює 10 викладачів, з них:
- на постійній основі – 10
- кандидатів наук – 1
- викладачів вищої категорії –8
- викладачів-методистів – 2
- викладачів першої категорії - 1
- викладачів другої категорії – 1
Основним завданням комісії фізико-математичних дисциплін є – підвищення фізико-математичного рівня підготовки майбутніх фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст. Це завдання може бути реалізоване комісією в процесі освітньої діяльності наступними заходами:
- формування особистості професіонала-фахівця, який усвідомлює свою належність до сучасної європейської цивілізації, чітко орієнтується в сучасних реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлений до життя і праці у ХХІ столітті;
- забезпечення підготовки фахівців відповідно до державних освітньо-кваліфікаційних програм за інноваційними інформаційними технологіями;
- активізація використання в навчальному процесі сучасних досягнень науки, інформаційних технологій та програмного забезпечення, новітньої навчальної та методичної літератури;
- робота по адаптації студентів шляхом підвищення математичної підготовки, яка забезпечує підґрунтя обраної спеціальності
- робота з обдарованими студентами, розвиток їхнього інтелекту та зацікавленості, участь в олімпіадах з математики, фізики, інформатики
- поліпшення якості навчально-методичних посібників, підготовлених педагогічними працівниками комісії.
- розроблення навчально-методичної літератури для самостійної поза аудиторної роботи студентів з використанням віртуально-тренінгових електронних технологій навчання.
- забезпечення об’єктивного оцінювання знань студентів шляхом застосування сучасних форм контролю і діагностики реального рівня навчальної роботи та реалізацію функцій мотивації студента до плідної, систематичної роботи і досягнення на цій основі більш якісного рівня знань.
- поліпшення якості навчання математичним дисциплінам шляхом збільшення обсягів індивідуалізації навчання, запровадження новітніх технологій, у тому числі активних інформаційних, телекомунікаційних технологій, інтерактивних форм і методів навчання, нарощування та модернізацію електронних інформаційних ресурсів, обчислювальної техніки і програмного забезпечення, інших технічних засобів навчання.
- поліпшення якісного складу педагогічних працівників комісії шляхом навчання їх у аспірантурі і захисту дисертації. Для підсилення математичних знань студентів І курсу проводиться вхідне тестування з математики, фізики, інформатики та його повний аналіз, який дозволить забезпечити диференційований підхід до навчання, розробити індивідуальні завдання для студентів з різним рівнем підготовки.
В плані інтеграції навчального процесу використовуються проблемно-ситуаційні завдання, розроблені спеціалізованими комісіями, як основу для адаптації до відповідного математичного апарату з подальшим використанням в навчальному процесі.
Створюється та постійно поновлювати методичне забезпечення математичних дисциплін у відповідності до навчально-методичних комплексів дисципліни.
Науковому і методичному забезпеченню навчально-виховного процесу сприяють засідання циклової комісії, на яких розглядаються теоретичні питання вивчення нових педагогічних ідей і технологій, теоретичні засади організації дослідницької, науково-пошукової, творчої роботи студентів у процесі вивчення фізико-математичних наук.
Викладачі комісії фізико-математичних дисциплін велику увагу приділяють організації поза аудиторної роботи, як одного з найефективніших засобів пробудження і підтримання в студентів інтересу до предметів математичного профілю. Поза аудиторна робота сприяє розвитку математичної культури студентів, мислення, просторових уявлень, пам’яті. Значну роль відіграє поза аудиторна робота і для набуття студентами організаторських навичок, ініціативності, самостійності, виховує наполегливість у подоланні перешкод, розвиває комунікативні здібності, розумову активність, потребу в самоосвіті, творчості. Форми позакласної роботи різноманітні. Це гуртки і факультативи, проведення олімпіад, вечорів, інтелектуальних ігор.
Матеріальна база комісії фізико-математичних дисциплін складається з чотирьох кабінетів математики, двох – фізики та трьох кабінетів інформатики та програмування. Всі кабінети оснащені сучасними засобами навчання, приладами, мультимедійною та комп’ютерною технікою, що дає можливість здійснювати навчання на сучасному рівні.