Результати професійної та наукової діяльності викладача Воронкової Юлії Володимирівни
4. Наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/ рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування:
1. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Маркетинг та маркетингові комунікації» / Воронкова Ю.В. – О.: ВСП «ОТФК ОНТУ». Одеса, 2025р.
2. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Логістика» / Воронкова Ю.В. – О.: ВСП «ОТФК ОНТУ». Одеса, 2025р.
3. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Поведінка споживача» / Воронкова Ю.В. – О.: ВСП «ОТФК ОНТУ». Одеса, 2025р.
4. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Комерційна діяльність» / Воронкова Ю.В. – О.: ВСП «ОТФК ОНТУ». Одеса, 2025р.
5. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів» / Воронкова Ю.В. – О.: ВСП «ОТФК ОНТУ». Одеса, 2025р.
6. Завдання та методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг та маркетингові комунікації» для здобувачів освіти спеціальності 075 Маркетинг/ Воронкова Ю.В. – О.: ВСП «ОТФК ОНТУ». Одеса, 2025р.
7. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Економіка торгівлі» для здобувачів освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» / Воронкова Ю.В. – О.: ВСП «ОТФК ОНТУ», 2024р.
12. Наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій:
1. Котлик, С., Воронкова, Ю., Соколова, О., Ядовін, Л. (2024). ДОСВІД КЛАСТЕРИЗАЦІЇ АУДИТОРІЇ ГЕЙМЕРІВ В УКРАЇНСЬКИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Automation of Technological and Business Processes, 16(2), 55-62. Журнал «Автоматизація технологічних та бізнес процесів», 2024.
2. Котлик С.В., Воронкова Ю.В., Соколова О.П., Ядовін Л.К. Гейміфікація як інструмент підвищення продажів у цифровому маркетингу / Матеріали XVII Міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційні технології і автоматизація – 2024». 31жовтня – 1 листопада 2024 р. - Одеса, Видавництво ОНТУ, 2024. С.465-476.
3. Воронкова Ю.В., Колєснікова Є.Є. Мартиросян І.А. Виявлення споживчих переваг щодо зубних паст, що надходять на ринок України. Якість та безпечність товарів»: матеріали міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів (м. Луцьк , 28 квітня 2023 року). Луцьк, ЛНТУ, 2023р. С. 39-2.
4. Мартиросян І.А., Воронкова Ю.В. Аналіз асортиментної структури молочка для тіла, що реалізується на ринку України. Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку. Київ. 20 квітня 2023 року. С. 252-255
19. Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях:
1. Член IESF ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян»
2. Голова ФМО за спеціальностями D5 Маркетинг, D7 Торгівля сектору ФПО Навчально-методичного Центру МОН України