Участь у роботі форуму Партнерство заради майбутнього
29 січня 2025
Представники ВСП "Одеський технічний фаховий коледж ОНТУ": Бригадир Людмила – завідувач відділення енергетичних систем, Ільчишина Наталя – голова циклової комісії харчових технологій та хімії і Беркань Ірина – голова циклової комісії спецдисциплін холодильного циклу долучилися до форуму "Партнерство заради майбутнього", організованого холдингом "Миронівський хлібопродукт".



Основною темою заходу стало обговорення впровадження дуальної освіти та перспективи розширення мережі коледжів-партнерів.
Форум об’єднав представників Міністерства освіти і науки України, Державної служби якості освіти, науково-методичних центру вищої та фахової передвищої освіти, бізнесу та закладів фахової передвищої освіти. Це надало можливість створити платформу для конструктивного діалогу та обміну досвідом у контексті розвитку дуальної освіти, яка спрямована на тісну інтеграцію навчального процесу з практичною діяльністю у компаніях-партнерах.

У рамках форуму відбулася панельна дискусія, під час якої обговорювалися ключові аспекти реалізації дуальної освіти, її нормативно-правова база та роль бізнесу у формуванні сучасної підготовки фахівців. Особливу увагу було приділено питанням синергії між освітніми установами та роботодавцями, а також мотивації студентів до активного залучення у навчальний процес та набуття практичних навичок.


Крім того, учасники форуму мали змогу взяти участь у практичних заняттях, присвячених використанню штучного інтелекту, розвитку командної роботи та підвищенню особистої мотивації. Ці заняття стали цінним доповненням до теоретичної частини заходу та допомогли учасникам краще зрозуміти сучасні виклики та можливості в галузі освіти.



Форум "Партнерство заради майбутнього" підтвердив важливість співпраці між освітніми закладами, бізнесом та державними установами для формування якісної та актуальної професійної освіти. Участь ВСП "Одеський технічний фаховий коледж ОНТУ" у такому заході є вагомим кроком у зміцненні партнерських зав’язків та підвищенні рівня підготовки фахівців відповідно до потреб сучасного ринку праці.
