46 Науково-практична, методична конференція педагогічних працівників
24 січня 2022
ПРОГРАМА
46-ої науково- практичної, методичної конференції
педагогічних працівників Одеського технічного фахового коледжу ОНТУ
Конференція відбудеться 25 та 26 січня 2022р. на базі циклової комісії комп’ютерних технологій та програмної інженерії.
План роботи конференції:
25 січня 2022р.
- 11.00 -11.50 реєстрація учасників
- 12.00-12.10 відкриття конференції
- 12.10-12.45 основна доповідь
- 12.45-14.05 співдоповіді, виступи
- 13.05-14.15 заключення по першому дню
26 січня 2022р.
- 12.45-14.15 співдоповіді, виступи
- 14.15-14.35 заключення
- 14.35-14.45 прийняття рекомендацій
Тематичні блоки конференції
1. Актуальні питання організації освітнього процесу та формування професійної компетенції у випускника коледжу
2. Виховна робота як складова освітнього процесу в коледжі
3. Сучасні методологічні підходи до організації та здійснення практичної підготовки здобувачів освіти
4. Сучасні вимоги до оцінювання якості освіти
І засідання - 25 січня 2022р. ауд.446 – ІІ корпус
1. Відкриття конференції. Вступне слово
директор коледжу - Іванова Л.В.(12.00-12.10)
2. Модель підготовки фахових молодших бакалаврів та система формування професійних компетенцій випускника закладу фахової передвищої освіти в сучасних умовах
Зав. НМК ЗЯО ОТФК – Коваленко А.В. (12.10.-12.45)
3. Стандарт фахової передвищої освіти його зміст, вимоги, порядок реалізації
Голови ЦК, члени експертних груп МОН:
Ільчишина Н.М. – ЦК технологічних дисциплін
Воронкова Ю.В. – зав. економічним відділенням
Копайгородська Т.Г. – ЦК економічних дисциплін
4. Сучасні психологічні та педагогічні аспекти викладання
Зав. відділенням енергетичних систем – Бригадир Л.Г. (13.00-13.10)
5. Дослідницька робота, дипломні проекти – результат одержаних знань, умінь, навичок та професійних компетенцій
викладач в/к дисциплін холодильного циклу – Петушенко С.М. (13.10-13.20)
6. Позааудиторна робота студентів, як один із чинників особистісного та професіонального становлення майбутніх фахівців
викладач в/к дисциплін холодильного циклу – Селіванов А.П. (13.20-13.30)
7. Проблеми використання підручників з метою забезпечення підвищення ефективності викладання та формування професійних компетентностей у здобувачів освіти
викладач в/к математичних дисциплін – Качан Т.В. (13.30-13.40)
8. Управління втратами контингенту здобувачів освіти в системі управління відділення
Зав. відділенням комп’ютерним - Суліма Ю.Ю. (13.40-13.50)
9. Використання «інтерактивної книги», як метод формування певних умінь і навичок при вивченні окремих тем дисципліни «Креслення»
викладач в/к загально-технічних дисциплін – Волянська С.В. (13.50-14.00)
10. Підведення підсумків першого дня конференції, порядок роботи на 26.01.2022р.
директор коледжу - Іванова Л.В.(14.00-14.10)
ІІ засідання - 26 січня 2022р. ауд.446 – ІІ корпус
1. Роль і місце практикуму, як складової частини навчального процесу в ході підготовки фахівців .
Заст. директора з НВР – Беркань Іг.В. (12.50-13.00)
2. Формування професійно творчих умінь та навичок майбутніх фахівців
викладач в/к технологічних дисциплін – Карпенко З.О. (13.00-13.10)
3. Концепція нового підходу взаємовідносин викладача та студента в умовах сучасного суспільства
Соціальний педагог коледжу – Олійник К.О. (13.10-13.20)
4. Міждисциплінарна інтеграція , як засіб оптимізації освітнього процесу
викладач в/к суспільних дисциплін – Рощіна-Боговик Ю.О. (13.20-13,30)
5. Цифрові компетентності викладача, як умова формування якісної освіти у здобувачів освіти економічного напряму
викладач в/к економічних дисциплін – Коробкіна О.В. (13.30-13.40)
6. Організаційні форми і методи виховної роботи у реалізації інтелектуального, духовного і морального виховання здобувачів освіти у коледжі
викладач в/к хімічних дисциплін – Девятьярова Л.І.
7. Методологічна модель проведення навчального процесу з використанням інноваційних технологій дистанційного навчання
викладач в/к комп’ютерних дисциплін – Суліма Ю.Є. (13.50-40.00)
8. Створення психологічної позитивної атмосфери на заняттях – важливий елемент навчально-виховного процесу
Психолог коледжу – Боровик Л.В. (14.00-14.10)
9. Роль і місце викладача в соціальних мережах, правила поведінки педагога в соціальних мережах
викладач в/к математичних дисциплін – Васильєв С.М. (14.10-14.20)
10. Заключення, підсумки конференції
директор коледжу - Іванова Л.В.(14.20-14.35)
11. Прийняття рекомендацій конференції (14.35-14.45)
Тези для обговорення та прийняття рекомендацій науково-методичної конференції
1. Формування математичних компетенцій при викладанні фізики, на прикладі вивчення теми: «Кінематика» - викладач в\к фізико-математичних дисциплін Ткачук О.М.
2. Розвиток самостійної роботи здобувача освіти, як запорука професійного ставлення – викладач ІІ\к товарознавчих дисциплін Макарова Н.В.
3. Використання технологій дистанційного навчання для забезпечення освітнього процесу (із досвіду роботи) - викладач ІІ\к товарознавчих дисциплін Козловська В.Ю.
4. Самостійна робота студентів, як передумова підвищення якості освіти – викладач в/к хімічних дисциплін Швець Л.І.
5. Формування професійних навичок та відповідної компетентності випускника в ході практичної підготовки за спеціальністю 051 «Економіка» - викладач в/к економічних дисциплін Шимко О.В.
6. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес – викладач в\к комп’ютерних дисциплін Кривченко А.А.
7. Прикладна спрямованість навчання математики у технічному коледжі – викладач в/к фізико-математичних дисциплін Кунєв І.М.
8. Використання технологій дистанційного навчання для забезпечення освітнього процесу (із досвіду роботи) – викладач в/к фізико-математичних дисциплін Давидова В.Л.
9. Інноваційна педагогічна діяльність викладача загальноосвітніх дисциплін в умовах фахової передвищої освіти – викладач в/к філологічних дисциплін Рудець І.М.
10. УДК: підвищення кваліфікації викладачів спецдисциплін холодильного циклу ВСП «ОТФК ОНАХТ» в умовах реформування закладів ФПВО та вимог внутрішньої системи забезпечення якості освіти – викладач в/к дисциплін холодильного циклу Беркань Ір.В.
11. Формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців в умовах інформаційно-освітнього середовища технічних коледжів - викладач в/к комп’ютерних дисциплін Скорнякова О.В.
12. Інноваційні підходи до застосування технологій дистанційного навчання на заняттях з української мови (з власного досвіду) – викладач в/к філологічних дисциплін Коннікова О.К.
13. Сучасні вимоги до оцінювання результатів навчання здобувача освіти – викладач технологічних дисциплін Молла В.П.
14. Дослідницька робота, дипломні проєкти – результат одержаних знань, умінь, навичок та професійних компетенцій, шляхи реалізації – викладач в/к спецдисциплін легкої промисловості Кузнецова П.В.
15. Формування професійно-творчих умінь майбутніх фахівців (із досвіду роботи циклової комісії спецдисциплін легкої промисловості) – майстер виробничого навчання спецдисциплін легкої промисловості Кузіна Н.В.
16. Формування професійних навичок та відповідної компетентності випускника в ході практичної підготовки – викладач в/к спецдисциплін легкої промисловості Матіїк В.І.
17. Сучасні методичні підходи до організації та здійснення практичної підготовки випускника (плани, програми, результати) – викладач в/к загальнотехнічних дисциплін Точилкін Ю.Г.
18. Роль дисципліни «Алгоритми та структури даних» у працевлаштуванні ІТ-фахівців – викладач в/к комп’ютерних дисциплін Кунуп Т.В.
19. Формування здорового способу життя засобами фізичного виховання і спорту – викладач в/к фізвиховання Погоріла В.І.
20. Організація виховної роботи в умовах дистанційного навчання – викладач ІІ\к іноземних мов Ряба А.О.
21. Позааудиторна робота студентів, як один із чинників особистісного та професійного ставлення майбутніх фахівців (із власного досвіду) – викладач в/к іноземних мов Замошнікова Н.Є.
22. Робота класного керівника учбової групи, як ключового суб’єкту формування особистості здобувача освіти – викладач в/к філологічних дисциплін Бурундукова М.М.
23. Позааудиторна робота студентів, як один із чинників особистісного та професійного становлення майбутніх фахівців – викладач в/к філологічних дисциплін Комар Н.М.
24. Роль психолого-педагогічних факторів у формуванні ключових життєвих компетентностей на заняттях фізвиховання - викладач ІІ\к фізвиховання Сімаченко І.В.
25. Оптимізація процесу формування культури здоров’я здобувачів освіти коледжу засобами студентського самоврядування – викладач в/к суспільних дисциплін Спірженко Р.І.
26. Позааудиторна робота здобувачів освіти у фаховому коледжі – викладач в/к комп’ютерних дисциплін Краснієнко Н.В.