Одеська національна академія харчових технологій
<<< Новини

46 Науково-практична, методична конференція педагогічних працівників

24 січня 2022


ПРОГРАМА

46-ої науково- практичної, методичної конференції

педагогічних працівників Одеського технічного фахового коледжу ОНТУ

Конференція відбудеться 25 та 26 січня 2022р. на базі циклової комісії комп’ютерних технологій та програмної інженерії.


План роботи конференції:

25 січня 2022р.

- 11.00 -11.50 реєстрація учасників

- 12.00-12.10 відкриття конференції

- 12.10-12.45 основна доповідь

- 12.45-14.05 співдоповіді, виступи

- 13.05-14.15 заключення по першому дню


26 січня 2022р.

- 12.45-14.15 співдоповіді, виступи

- 14.15-14.35 заключення

- 14.35-14.45 прийняття рекомендацій


Тематичні блоки конференції

1. Актуальні питання організації освітнього процесу та формування професійної компетенції у випускника коледжу

2. Виховна робота як складова освітнього процесу в коледжі

3. Сучасні методологічні підходи до організації та здійснення практичної підготовки здобувачів освіти

4. Сучасні вимоги до оцінювання якості освіти


І засідання - 25 січня 2022р. ауд.446 – ІІ корпус

1. Відкриття конференції. Вступне слово

директор коледжу - Іванова Л.В.(12.00-12.10)

2. Модель підготовки фахових молодших бакалаврів та система формування професійних компетенцій випускника закладу фахової передвищої освіти в сучасних умовах

Зав. НМК ЗЯО ОТФК – Коваленко А.В. (12.10.-12.45)

3. Стандарт фахової передвищої освіти його зміст, вимоги, порядок реалізації

Голови ЦК, члени експертних груп МОН:

Ільчишина Н.М. – ЦК технологічних дисциплін

Воронкова Ю.В. – зав. економічним відділенням

Копайгородська Т.Г. – ЦК економічних дисциплін

4. Сучасні психологічні та педагогічні аспекти викладання

Зав. відділенням енергетичних систем – Бригадир Л.Г. (13.00-13.10)

5. Дослідницька робота, дипломні проекти – результат одержаних знань, умінь, навичок та професійних компетенцій

викладач в/к дисциплін холодильного циклу – Петушенко С.М. (13.10-13.20)

6. Позааудиторна робота студентів, як один із чинників особистісного та професіонального становлення майбутніх фахівців

викладач в/к дисциплін холодильного циклу – Селіванов А.П. (13.20-13.30)

7. Проблеми використання підручників з метою забезпечення підвищення ефективності викладання та формування професійних компетентностей у здобувачів освіти

викладач в/к математичних дисциплін – Качан Т.В. (13.30-13.40)

8. Управління втратами контингенту здобувачів освіти в системі управління відділення

Зав. відділенням комп’ютерним - Суліма Ю.Ю. (13.40-13.50)

9. Використання «інтерактивної книги», як метод формування певних умінь і навичок при вивченні окремих тем дисципліни «Креслення»

викладач в/к загально-технічних дисциплін – Волянська С.В. (13.50-14.00)

10. Підведення підсумків першого дня конференції, порядок роботи на 26.01.2022р.

директор коледжу - Іванова Л.В.(14.00-14.10)


ІІ засідання - 26 січня 2022р. ауд.446 – ІІ корпус

1. Роль і місце практикуму, як складової частини навчального процесу в ході підготовки фахівців .

Заст. директора з НВР – Беркань Іг.В. (12.50-13.00)

2. Формування професійно творчих умінь та навичок майбутніх фахівців

викладач в/к технологічних дисциплін – Карпенко З.О. (13.00-13.10)

3. Концепція нового підходу взаємовідносин викладача та студента в умовах сучасного суспільства

Соціальний педагог коледжу – Олійник К.О. (13.10-13.20)

4. Міждисциплінарна інтеграція , як засіб оптимізації освітнього процесу

викладач в/к суспільних дисциплін – Рощіна-Боговик Ю.О. (13.20-13,30)

5. Цифрові компетентності викладача, як умова формування якісної освіти у здобувачів освіти економічного напряму

викладач в/к економічних дисциплін – Коробкіна О.В. (13.30-13.40)

6. Організаційні форми і методи виховної роботи у реалізації інтелектуального, духовного і морального виховання здобувачів освіти у коледжі

викладач в/к хімічних дисциплін – Девятьярова Л.І.

7. Методологічна модель проведення навчального процесу з використанням інноваційних технологій дистанційного навчання

викладач в/к комп’ютерних дисциплін – Суліма Ю.Є. (13.50-40.00)

8. Створення психологічної позитивної атмосфери на заняттях – важливий елемент навчально-виховного процесу

Психолог коледжу – Боровик Л.В. (14.00-14.10)

9. Роль і місце викладача в соціальних мережах, правила поведінки педагога в соціальних мережах

викладач в/к математичних дисциплін – Васильєв С.М. (14.10-14.20)

10. Заключення, підсумки конференції

директор коледжу - Іванова Л.В.(14.20-14.35)

11. Прийняття рекомендацій конференції (14.35-14.45)


Тези для обговорення та прийняття рекомендацій науково-методичної конференції

1. Формування математичних компетенцій при викладанні фізики, на прикладі вивчення теми: «Кінематика» - викладач в\к фізико-математичних дисциплін Ткачук О.М.

2. Розвиток самостійної роботи здобувача освіти, як запорука професійного ставлення – викладач ІІ\к товарознавчих дисциплін Макарова Н.В.

3. Використання технологій дистанційного навчання для забезпечення освітнього процесу (із досвіду роботи) - викладач ІІ\к товарознавчих дисциплін Козловська В.Ю.

4. Самостійна робота студентів, як передумова підвищення якості освіти – викладач в/к хімічних дисциплін Швець Л.І.

5. Формування професійних навичок та відповідної компетентності випускника в ході практичної підготовки за спеціальністю 051 «Економіка» - викладач в/к економічних дисциплін Шимко О.В.

6. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес – викладач в\к комп’ютерних дисциплін Кривченко А.А.

7. Прикладна спрямованість навчання математики у технічному коледжі – викладач в/к фізико-математичних дисциплін Кунєв І.М.

8. Використання технологій дистанційного навчання для забезпечення освітнього процесу (із досвіду роботи) – викладач в/к фізико-математичних дисциплін Давидова В.Л.

9. Інноваційна педагогічна діяльність викладача загальноосвітніх дисциплін в умовах фахової передвищої освіти – викладач в/к філологічних дисциплін Рудець І.М.

10. УДК: підвищення кваліфікації викладачів спецдисциплін холодильного циклу ВСП «ОТФК ОНАХТ» в умовах реформування закладів ФПВО та вимог внутрішньої системи забезпечення якості освіти – викладач в/к дисциплін холодильного циклу Беркань Ір.В.

11. Формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців в умовах інформаційно-освітнього середовища технічних коледжів - викладач в/к комп’ютерних дисциплін Скорнякова О.В.

12. Інноваційні підходи до застосування технологій дистанційного навчання на заняттях з української мови (з власного досвіду) – викладач в/к філологічних дисциплін Коннікова О.К.

13. Сучасні вимоги до оцінювання результатів навчання здобувача освіти – викладач технологічних дисциплін Молла В.П.

14. Дослідницька робота, дипломні проєкти – результат одержаних знань, умінь, навичок та професійних компетенцій, шляхи реалізації – викладач в/к спецдисциплін легкої промисловості Кузнецова П.В.

15. Формування професійно-творчих умінь майбутніх фахівців (із досвіду роботи циклової комісії спецдисциплін легкої промисловості) – майстер виробничого навчання спецдисциплін легкої промисловості Кузіна Н.В.

16. Формування професійних навичок та відповідної компетентності випускника в ході практичної підготовки – викладач в/к спецдисциплін легкої промисловості Матіїк В.І.

17. Сучасні методичні підходи до організації та здійснення практичної підготовки випускника (плани, програми, результати) – викладач в/к загальнотехнічних дисциплін Точилкін Ю.Г.

18. Роль дисципліни «Алгоритми та структури даних» у працевлаштуванні ІТ-фахівців – викладач в/к комп’ютерних дисциплін Кунуп Т.В.

19. Формування здорового способу життя засобами фізичного виховання і спорту – викладач в/к фізвиховання Погоріла В.І.

20. Організація виховної роботи в умовах дистанційного навчання – викладач ІІ\к іноземних мов Ряба А.О.

21. Позааудиторна робота студентів, як один із чинників особистісного та професійного ставлення майбутніх фахівців (із власного досвіду) – викладач в/к іноземних мов Замошнікова Н.Є.

22. Робота класного керівника учбової групи, як ключового суб’єкту формування особистості здобувача освіти – викладач в/к філологічних дисциплін Бурундукова М.М.

23. Позааудиторна робота студентів, як один із чинників особистісного та професійного становлення майбутніх фахівців – викладач в/к філологічних дисциплін Комар Н.М.

24. Роль психолого-педагогічних факторів у формуванні ключових життєвих компетентностей на заняттях фізвиховання - викладач ІІ\к фізвиховання Сімаченко І.В.

25. Оптимізація процесу формування культури здоров’я здобувачів освіти коледжу засобами студентського самоврядування – викладач в/к суспільних дисциплін Спірженко Р.І.

26. Позааудиторна робота здобувачів освіти у фаховому коледжі – викладач в/к комп’ютерних дисциплін Краснієнко Н.В.